Menu

تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول
25 دی 1395
۸۷۶ بازدید
بدون نظر

پیدایش این کمپانی بزرگ در سال 1987 میلادی در کشور ایتالیا و با هدف تولید حرفه ای در زمینه محصولات صوتی خودرو از قبیل آمپلیفایرها،اسپیکرها و متعلقات و لوازم فرعی برای نصب و راه اندازی اینگونه سیستمها بود.

در سال 1979 برخی از کارشناسان و متخصصین فن که در رشته های مختلف الکترونیک فعال بودند،با اشتیاق و علاقه زیادی که به Hi Fi داشتند رویائی رو در سر میپروراندن که بعدا اسمش رو Audison گذاشتند.
اولین آمپلیفایری که با نام آدیسان متولد شد HP 110 نام گرفت.نام آدیسان تشکیل شده از دو کلمه “Sound” و “Sonus” که نمایشگر ریشه تاریخی و فلسفه این کمپانیست که شدیدا متعهد به انجام امریست که همانا پخش موزیک با کیفیت بسیار بالاست.

در سال 1984، 111 HP به معرفی حساسیت مستمر در تنظیم ورودی آمپلی فایر خودروها پرداخت.Audison کابل در سال 1987 راه اندازی شد
این اولین خط تولید اتصالات و متعلقات کیفیت بالا در اروپا بود که باعث به هیجان در آوردن همه علاقه مندان در سراسر دنیا شد.
دیگر محصولات صنعتی این برند،آغاز خط تولید جدید با نام SR در سال 1988 میلادی بود تا اینکه در سال 1994 آمپلیفایرهای سری SR در زمینه Hi Fi معرفی شد برای خودروهای ایتالیائی

در سال 1990 گیره های مخصوص برای محکم کردن ترانزیسوترهای قدرت و heat sink آمپلیفایرها گه اولین بار در سری LR 3040 بکار گرفته شد که ضمانت میکرد و باعث بالا رفتن اعتماد و سرعت در سوار کردن قطعات شد.این تکنولوژی جدید التاسیس اخیرا در خط تولید سری SRX نیز به کار گرفته شده و اجازه میده در اسمبل کردن آمپلیفایرها کمتر از 50 ثانیه!
در اولین حضور بین المللی در نمایشگاه CES در لاس وگاس و SIM در میلان،که در سال 1992 برگزار شد،HR 100 به عنوان اخرین به معرض نمایش عموم قرار گرفت.این آمپلیفایر فوق العاده بلافاصله به روز شد و نقطه عطفی برای سیستمهای Hi-End که باعث قضاوت کردن همه صاحب نظران در مورد آمپلیفایرها و نتیجه گیری در بهترین صدا شد. به لطف این موضوع،آدیسان قادر به رسید به اوج فناوری شد برای تولید دوباره.خطوط آمپلیفایرهای VR وLR در بازار در همان سال راه اندازی شد.
LR 3081 SUB اولین آمپلی فایر در جهانهست که به طور خاص طراحی شده برای درایو کردن ساب ووفرها.
آمپلیفایر LR 605 XR بیشترین فروش رو در سال 1997 میلادی داشت ،بیش از بیست هزار قطعه در یک سال به فروش رسید.

در سال 1998 Elettromedia نام تجاری هرتز رو ایجاد کردوآن و تبدیل به یک رهبر جهانی در بازار بلندگو کرد.هرتز به سرعت به معرفی نوآوری های مهم در تکنولوژی طراحی درایورها پرداخت که اولین نتیجه آن کسب جایزه معتبر EISA در سال 2003-2002 اروپا به عنوان بهترین محصول شد.برای اولین بار اسپیکرهای خودرو با راندمان بالا طراحی و ساخته شد تا فرصت دست داده شه برای لذت بردن از موسیقی خوب و High Dynamic حتی با سیستمهای با قدرت کم و پائین.
دو رویداد مهم در همان سال رخ می دهد:
1- ایجاد نام برند تجاری audiocomp AZ(اجزاءصوتی از A;Z) یک خط کامل از محصولات برای نصب تخصصی، که قادر به ایجاد تفاوت در تمام سیستم های مورد استفاده در آنها میباشد.
2- راه اندازی سیستم های صوتی VRx،با استفاده از تکنولوژی “Open Deck”
سال های پس از این تاریخ، نوآوریهای مداوم از نظر محصولات ، فرآیندها و تدارکات ادامه داشته که میتوان به عنوان نمونه مهم به خطوط تولید آمپلیفایرهای VRx اشاره نمود همچنین سری LRX و SRX که مدل SRX 3 جایزه EISA * به عنوان بهترین محصول سال 2003-2004 را به دست آورد.همچنین میتوان به سری جدید Hertz Energy اشاره کرد یا سری Hi Energy،Space و Mille ،ساب ووفرهای 21 اینچی Sport و میدرنجهای 3 اینچی neodymium ومید باسهای گنبدی.

در سال 2004 مدیریت Audison برنده جایزه EISA 2004-2005 به عنوان محصول سال و جایزه نوآوری در CES 2005 در لاس وگاس شد.
در سال 2005 Audison Cable line Elettromedia که قبلا راه اندازی شده بود، به تکامل دست یافت.طیف وسیعی از محصولات مربوطه با حداکثر کیفیت طراحی و به بازار معرفی شد 
در سال 2006 خط تولید LRX مورد تجدید نظر قرار گرفت و در سال 2007-2006 آمپلیفایر LRX 6.9 موفق به کسب جایزه EISA به عنوان بهترین محصول و همچنین جایزه نواوری در CES 2006 در لاس وگاس آمریکا شد.
در اکتبر سال 2001، دفتر مرکزی این شرکت به مقر جدید نقل مکان کرد
Elettromedia امروزه به یک شخصیت پیشرو در جهان رقابتی صوتی خودرو تبدیل شده است.


    برند سایت برند سایت برند سایت